Powered By Blogger

Khamis, 18 September 2008

accident


emm pengalaman yg tak dpt di lupekan...aku accident mase aku balik kije midnite...mase tue aku kije kat mcd rwng...aku nek bus trun kat mobil,stesen mnyk...pas tue mintak membe aku mik...nek mto...mase kat simpang 4 kat semarak,membe aku trus..pas tue ada kete wira turbo dari arah kanan trus gak...membe aku tak sempat nak break,trus langgar kete tue..kete tue pun same ..tak break,langgar aku n membe...pembonceng yg truk kat blakang...membe aku fuad ok jea...saba jea...smpi patah jari telunjuk aku belah kri...smpi la nie...mintak gant rugi kat bdk kete tue.bagi 100 jew...tak berbaloi...padahal die yang lnggar kitaorang dulu...aku skunk trauma nek mto..takut...terjadi lagi..tak nak acident wat kali kedua....huhuhu..kat atas gmbr accident...tapi tak lah seteruk cam nie...hehehe

1 ulasan:

KiKiHanakO berkata...

ya Allah.. teruknye yang...

hati2 tau kalo drive. seram lak i tgok,...