Powered By Blogger

Isnin, 15 September 2008

kisah sejarah sekolah

dari darjah 1 hngga 6 aku sek kat sek rendah usaha ehsan,kat tmn samudra...emm ada cite tak masa nie....emm ada la kenangan..darjah 6 aku bnyk masuk acara...cam lumba lari,badan beruniform...coz pk nak tinggalkan sek rendah...pertandingan menyanyi pun ada...membe aku la ade ker suh nyanyi...masa tue tengh top lagu elite...yang fmos lagu pe ek..aku lupe la...haaa kita orang nyanyi lagu tue la,skali ngn trian...pengalaman yang tk dpt dilupekan...seronok....
-tingkt 1-5 aku sek kat sek tmn sri gombak...kat tmn samudra...masa nie aku aktif gak...msk bdn beruniform..lumba lari..wat buku skrap,kirenyer pertandingan le...tapi kn budak lelaki kat sek tue,tak brani tegur aku...maybe nmpk alim kot...alim ker....hehhe,bkn alim tapi tudung labuh...membe aku yang best friends smpi skrng....nana,mai n lyani....kitaorang gelarkan P4..maksudnyer polaris4....jadi berakhir zaman sek aku.......

Tiada ulasan: