Powered By Blogger

Selasa, 16 September 2008

plkn 2004

aku dapat plkn mase aku umo 18 .......tak nak g tapi kena g gak...sedih tingglkn famiy n kwn2....tapi tak lme tnggl...3 bln jea...iyeala aku da la tak reti berdikari...tup2 kena g ....mule2 daftar kat UITM...dpt dorm...aku dpt membe baru...dlm dorm tue aku,misha,elly....lagi sorang aku tak ingat....sory da lame....emm mule2 memang tak best.....da lame best....membe dpt knal,blaja bentuk jati diri,berdikari,seronok........terutama kat kem...mcm aktiviti dpt wat...yang tak penah wat pun dpt wat....hidup selama 3 bln ingatkan lame...tapi skjp jea....bile nak berakhirnyer plkn,aku sedih...iyeala...da tak dpt jupe membe2....tapi aku ada gambar diorang...bkn pe..jauh nak jupe diorang....em kuar plkn jea,perubahan kat diri aku,da tak malu nak berkawan...dulu masa zaman sek,malu gler...tak la smpi glerkan....sekarang nie da ok...ada keyakinan diri da.....tue la cite masuk plkn....besttttttttt...rugi sape yang tak g...........k.jp lain masa.....

Tiada ulasan: