Powered By Blogger

Sabtu, 25 Oktober 2008

LY SALOMA




semalam aku bajet tak nak la kelik ngan ijan..tapi mcm nak suh diew mik jew....kan aku marah diew kan.....em dalam kul 7 diew sampai..dalam kete aku tak tegur diew pown..diam jew...diew tny aku wat tak tau jew lah...geram nyer psl....da nak dekat 7.30,diew ajak g mkn..aku kate lah da lambat diew nak g kijer kan...tapi diew kater nak msk lewat...kul 9 mlm...emm g ar mkn kat LY SALOMA.....emm kat sane famous sup ar.....aku mkn tak bercakap pown ngan diew...majuk nyer psl....masing2 duk kusyuk mkn sup ar...borak ckit2 jew....emm pas tue aku buhsan..trus jew lik....ntah ha..tak tau la nak cakap per ngan diew....aku nak g tau tapi tak terucap.....emm sebelum tue klik....eh korank...pelik kan...botol tue di cat sekali ngan batu...tue terpegun jap....kreatif....

Tiada ulasan: