Powered By Blogger

Khamis, 23 Oktober 2008

nape?????


aku tak tau nape ley jadi mcm tue...stndartla kalo da ujung bulankan...wet mest tak der...ijan da dapat gaji...semalam diew tinggal 10 jew..diew tny aku hari nie aku ader wet ker tak ...mest la tak derkan...semalam aku da g tau diew...ley tny aku plak hari nie....aku bajet diew tak der wet la kan....tapi diew siap g tau gaji diew da msk...ingat aku nak sangat la wet ko....mcm nie couple??..da ar..ko pk aku cam tue kan...pas nie kiter friend jew k...cedih aku dowh.....em da pk sal tunang ....nmpknyer tak jadi la..da diew cam tue..mule2 couple ok..da lamer cam tue perangai ko kan....da ar.....aku rase aku da tak nk pk ar skunk sal pakwe nie...lbih baik sendiri...aku da bnyk kali terluka.....umo pown muder ..... yang aku nak tekankan kat sini..lalaki sumer samer.....onyol.............

Tiada ulasan: