Powered By Blogger

Selasa, 14 Oktober 2008

MENITIS AIR MATA


emm smlm aku sedih sangat....ntahla...aku ngan ijan cam da tak sehaluan..ader jew benda nk digaduhkan....aku geram sangat..lebihkan family diew....da tau ank idup merantau..nak duet bnyk2.....pas tue bagi..nak tunggu ujung bulan lambat lagi...kijer pero2 dapat gj 2 kali ..tengah bulan dan akhir...kire tengah bulan nie ...advance lah....hari khamis nie aku nk g spital...da tue cam ne nak g...emm biar la aku mati kan..lagi senang....da kahwin nant tak tau la cam ne......family diew yg kawal wet diew....adk beradik rmi...diew gak yg mk diew harapkan..tension lah......sakit aku datang balik...emm ngape diew tak bersuara...tau la ank mak kan....aku da g tau kat diew cam tue..tapi diew ader je jwpn yg diew bg.......smlm cedih cngt..allah jew yg tau ......

Tiada ulasan: